Saturday 11 June 2011

♥♥ maafkankan aku ;( ♥♥

khamis/9-6-06/10:30pm
 gadis : awak maafkan saya , saya dah ade pengganti awak
jejake : kenape awak buad saya macam ney ?
gadis : maafkan saya , saya dah t'lalu saket awak
saya t'pakse lepaskan awak pergi
jejake : xade kea peluang buad saya lagi awak ?
cume skali ney jea saya mintak kat awak .
saya sayang awak
gadis : ..................T_T............................
< menangis t'esak-esak >
jejake : awak ! awak dengar x ? tolong lah saya awak !
gadis : maafkan saya cinta atey saya dah t'tutup !
maafkan saya kerna saya cintakan awak dan dye ;(

dan si jejake memulangkan segale kenangan yg pernah kami buad
segale pemberian ku yg pernah ku beri pada nye
kini telah b'sama ku . kerna takud menambah luka d'hati
< keadaan terhenti >
si jejake mule mengambil langkah yg tidak ku sukai
dalam keadaan kereta laju lalu lalang si jejake ingin menghumbankan dirinya
si gadis menangis , menahan nya sekuad atey .
bimbang perkare yg teruk bakal b'laku .

ikuti daku KLIK READ MORE



gadis : cinta maafkan saya , saya pergi bukan kerna tidak kaseh
saya pergi bukan kerna benci
tapi saya pergi untuk mengubat atey yg telah t'luka .
maafkan saya cinta . saya dah mula cinta kan dye MUHD ANUWAR ISKANDAR
saya tahu awak saket . tapi i2 lah yg saya rasakan dulu
saat awak beritahu saya awak dah mule cintakan si dye
gadis yg th dari mane datang dalam hidup awak .
begitu lah yg saya rasekan dulu
kemudian datang si dye yg telah mengubah segalenya
tentang hidup saya yg tersiksa t'jatuh dalam jurang .

awak
p/s :  maafkanlah saya . saya xbermaksud nak buad awak macam ney
maafkan saya . saya xbermaksud nak balas dendam terhadap awak
maafkan saya . bukan maksud saya nk kurang ajar dengan mak awak
maafkan saya . bile saya terpakse jatuh kan niat awak terhadap saya
maafkan saya . bukan maksud saya untuk tinggal kan keluarge awak
maafkan saya : bukan maksud saya nak menghancurkan atey awak
maafkan saya . kerna saya terpakse tinggalkan segale kenangan kyte
maafkan saya . kerna saya cintakan dye ;(

MAAFKAN SAYA ;(

tq 4 reading dont forget to like ya :)

0 000 like to potpet: