Thursday 8 September 2011

i need my new determination ! ◕_◕


 

i need my new determination ! ◕_◕
 < background picture of my >

nak mula story buleh x ? buleh ? tq :) hhmm profile pic 2 just background semate2 yea :) tiada kene mengena dengan hidup atau pun tidak yea **kepala pusing** bee nak share siket . hope korang bulehlah layan kepala hotakss bee ney dengan rela hati yea :)

hhmm esok sampai mase untuk bee berangkat ke tempat penuntutan ilmu bee semula . OMG sangat sadess lah . bukan apalahkan . lepas ney xbulehlah nak stalkew korunk lagi kan :p hee nope lah **muka setan** lepas bee balek ney bee akan mengambil masa yang panjang untuk tinggalkan dunia blogger and anything about me in KL . sedih kan ? :( 

dan bukan itu sajalah :( still banyak problem dalam kepala bee ney . ase nak lari jea ! aarrgghh ! pulang nye bee nanti bee akan masuk kelas yang baru cuz bee dapat naik kelas. alhamdulillah ! naik kelas nanti bee akan mulakan hidup dan azam yang baru .  macam nak pegi matipun ada jugakkan ;(
< hanya dye yang tercinta >

bee dah berjanji wiff seseorang yang telah sedaya upaya melakukan yang terbaik buat bee **thanks dear** capital W mahukan bee berubah dari hidup bee yang lame . yang tidak mendatangkan kebaikan buat bee malah keburukan yang menimpa . okea bee paham and bee cuba untuk tunaikan . tapi bukan itu masalah bee :( but ! bayangkanlah berapa lame bee kat sana nanti tanpa dapat contact dengan dye lagi seperti hari2 biasa :( siapalah bee ney nak tahan perasaan yang sangat2 saket ney ;(

hhmm bukan bee xsudi nak ikutkan semua 2 . tapi :( **hanya tuhan yang tahu** yea bee tahu bee kene menjadi lebih baik daripada yang biasa xperlu orang lain ambil tahu pasal bee lagi . maybe lepas ney bee akan lebihkan diri bee untuk membatukan diri sahaja . mungkin itu yang lebih baikkan :)


< capital W ! lagu ini saya tujukan khas buat awak yang saya sayangi
untuk awak dengarkannya saat saya jauh dan tidak disamping awak
hope awak tahu betapa saya CINTAKAN AWAK ! >

buat capital W . awak jangan risau cuz saya akan sedaya upaya menunaikan apa yang awak hajatkan buat saya dengan seiklas hati . saya tahu ini untuk kebaikan kita jugakkan :) maafkan saya capital  W andai saya telah mengecewakan hati awak . SUMPAH  itu bukan niat saya . saya cuma nak bersama2 dengan awak . itu saja . hope awak faham yea . tengs untuk semua yang telah awak tawarkan buat saya . cuz saya cintakan semua nya sekali . tanks 4 all that . THANKS :)
IM DONE !
new school , ney determination !




tq 4 reading dont forget to like ya :)

0 000 like to potpet: