Monday 25 April 2011

| 25-04-2011 | MY LOVELY DAY :)) ♥♥






hyee sayang semua :)
 korang tau kan sekarang bee still di alam persekolahan ?
tau ? yess sayang korang !
kalau kat school bee laen seket , well bee kan sekolah agama sekarng di klantan
so clas kytorang laen seket . kyte b'campur dengan semua budak xkesa lah umur dye brape pun !
cuz kytorang xramai sangat , well kytorang asal keseluruhan nye ade 9class :)
but now bee baru jea class 1 cuz bee baru masuk kan :)
jadi bee satu class dengan buah hati bee :) ANUWAR ISKANDAR :)


so bulan lepas kytorang ade exam penggal p'tame
jadi keputusan dye baru keluar sekrang , bee dapat tau bee dapat no 15 :)
alhamdullillah . even bee baru jea masuk but bee buley bawak  la sket :)
so WAWA or | ANUWAR ISKANDAR | dye bagi tahu bee dye dapat no 7
alhamdulillah bee syukur sangat dye pun buley bawak
memang la bee malu cuz bee bawah dye bud sekarang kan permulaan . biala :)
now bee ade kat KL so ape yang jadi kat sane bee xtau satu ape pun .
so dye yang bagi tahu dye dapat no 7 :)


n last2 . today is 25-04-2011 so genap lah bee due bulan dengan WAWA :)
n genap due bulan ney lah dye bagi tahu bee hal yang sebenar
sampai atey WAWA tipu bee , sebenar nye dye xdapat no 7 :(
actually dye dapat no1 ! what ! geramm nye !!
1st2 bee xp'caye tau . than bee tanye lah salah sorang budak kat sane .
than dye bagitahu bee memang betul WAWA dapat no1 . geram nye.
after that baru la dye bagi tahu , sebenarnye ini lah hadiah p'hubungan kytorg
selame kytorang due bulan :) haa :D klaka sangat !
bee xsangke dye buley t'piki macam 2 . TQ SAYANG :)
SAYA TAHU AWAK SAYANGKAN SAYANG :)
TERIMA KASEHH CINTA :)


anyway bee hapy sangat bile dye dapat no1 dalam  class . teruja nya :)
well . i always now that he is the bess of the bess person :)
CONGRATS HUNY ! I KNOW U ARE AMAZING :)
JUST THE WAY U ARE :))



( my imagination )
haa bee selalu brangan yang kytorang ade dalam keadaan yang macam ney :)
romantik x ? haa :D seronok2 !
macam ROMEO AND JULIET :)
macam cerita CINTA TAJMAHAL :)
haa bess kan , xsaba nak lalui saad2 ney :p


HEYY MY BOYY :)
i whant u to know when i look at ur eyes make the stars look like thye're not shining :)
when i see ur hair  falls perfectly without ur trying :)
When I see your face There's not a thing that I would change :)
Cause you're amazing Just the way you are :)
And when you smile, The whole world stops and stares for awhile :)
Cause boy you're amazing Just the way you are :)



sayang saya selalu sayang awak . 
romantik awak buad kan saya sangat2 jatuh cinta terhadap awak
manje awak membuadkan saya betul2 sayangkan awak 
prihatin awak betul2 membuadkan saya rasa saya sangat berharga 
kelembutan awak betul2 membuadkan saya jatuh hati
kesabaran awak betul2 membuadkan saya betul2 tercabar
keihklasan awak betul2 membuadkan saya lemah 
gurauwan awak betul2 membuadkan saya gembira
kecomelan awak betul2 membuadkan saya tersenyum 
bila awak cuba ambil perhatian membuadkan saya betul2 sayang
SAYANG : apa yang awak dah buad terhadap saya 
itu lah seadanye awak :)
dan itulah membuad kan saya betul2 JATUH CINTA :)


percaya lah tak ade yang laen lagi selain awak
percaya lah hanya awak yang bertahta di hati
percaya lah awak lah segala galenye :)
CUZ BOY U ARE AMAZING JUS THE WAY U ARE :))
| EVERYDAY ILOVEU



tq 4 reading dont forget to like ya :)

2 000 like to potpet:

Erika Qistina said...

hai dear :)
sweetnya citer kmu n si dia
hope hepi always ok
bak kte adeq sy untungla ada org yg syg hehehe

bee's orange said...

haa :D tq :) ckp ngn adq awk 2 betul3 . haa :D