Friday, 26 August 2011

♥♥ frenship is 4 EVER ◕‿◕ ♥♥



♥♥ frenship is 4 EVER  ◕‿◕  ♥♥
 assalamualaikum :) now nak story siket bulehkan ? story pasal apa ? okea nak tau kan jum ikut bee jum ! hhmm dalam kesejukan hari ini ketika bee sedang belek2 album2 dan video2 lame bee . akhirnya terjumpalah segala diari hati yang dah lame kusam b'habuk tidak lagi pernah di sentuh tangan . Disini bermula satu detik dihati yang mengatakan selama2nya ia kenangan dan tetap menjadi sebuah kenangan **sapu air mata** sob ~~sob~~ :'(

ketika ini terdetiklah semula memori2 lame yang sangat menggamit dan mencuit hati  kecil bee ni . segala waktu kenakalan dahulu kini telah bermain diminda hati ini . sangat2 lucu mengingatkan saat kekecilan kami yang sangat2 nakal , yang ketika kemane jua kami bersama , yang ketika saat genting seperti manapun kami tetap bersama . ini lah kami ! sentiasa bersama walau pernah masing2 terluka :) tidak pernah  terlupa saat2 ni .  cuz ia sebuah memori yang sangat mahal dan tidak mampu dimiliki dengan wang sekali pun / harta dunia kecuali dengan keihklasan hati

apa yang membuatkan bee sedih adalah apabila kini bee tidak lagi berada di tempat perkenalan permulaan kami dari awal lagi iaitu SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN PERIMBUN ! sebuah tempat yang telah mencoretkan kenangan buat bee . kenangan yang sungguh bermakna . kalaulah bee masih di tempat ni mesti kenangan ni akan terus tercoretkan :) tapi apa kan daya waktu yang tidak mengizinkan bee . sangat2 sedih bile berjumpa kembali bee mesti akan mendengar desis2 begini **wea esok kau sekolah x ?** kadang2 ada jugak bee dengar **bess doe semalam lawak gila** hhm kata2 ni selalu bee dengar waktu bersama2 mereka . dan ketika itu bee muka kate slamber tapi hati kata **ya allah kuatkan lah hati aku ya allah** kadang2 **hhmm kalaulah aku macam dulu ....... ya allah rindu nya ** < termenung > 

xapalah bee terima , biasalah itu lah name nye abadi yang bermaksud ada permulaan dan ada pengakhirannya . disini p/s bee buat mereka yang tersayang walau bagaimana jauh sekalipun bee , tapi korunk tetap yang pertama didalam hati , walau bagaimana pahit sekalipun korunk tetap yang terhebad , walau bagaimana pun yang hebad pernah bee jumpa pada yang akan datang tapi korunk tetap yang terhebad ! belive me . hope korunk sentiasa didalam keadaan yang menggembirakan , keihklasan , kejujuran dan seiring terus bersama buat selama lamanya . andai pernah bee melukakan hati korunk bee mintak maaf sangat2 sungguh bukan niat atey nak buat macam 2 maybe keadaan yang memaksa . sory yea guys . main2 jugak belajar tetap belajar yea ! study bia lepak rizak bia gempak okea ! akhir kata semoga berjaya dan berbahagia didunia juga dan diakhirat semayang jangan tiggal ! ingat allah selalu ! insyaallah korang sentiasa didalam keberkatan :) apa pun2 , sayang korunk selalu baik-baik sayang and everyday ILOVEU :)
DONE ! 

video
< disini sebuah  slide show yang pernah bee coretkan suatu ketika dahulu dan mungkin belum pernah ditontoni oleh mereka yang tersayang , dan hari ini akan bee keluarkan dari album yang sudah lame berhabuk menjadi kenangan yang terindah >



 < disinilah coretan2 mula bermula >

 
< saat kami tertawa bersama >

< waktu yang terindah >

< sentiasa menjadi kenangan >

< waktu kenakalan bersama >

 < dan dulu kini juga selamanya kami tetap yang TERHEBAD ! >
< always yang TERHEBADD ! > 

 ♥♥ ◕‿◕ selamanya kami kenangan yang terindah ◕‿◕  ♥♥


tq 4 reading dont forget to like ya :)

0 000 like to potpet: