Saturday 27 August 2011

♥♥ puas DAH ?? T_T ♥♥

♥ puas DAH ??  T_T  ♥♥
 
< im criying >

saat ini tibalah waktu aku mencurahkan semua isi hati ku , ternyata tak terkata segale2nya . puas aku menahan dari berfikir buruk tentang dirimu , puas aku menahan diriku dari menceritakannya di laman aku ini . tetapi hari ini sungguh tak bisa aku menahan lagi detik2 di hati yang sungguh menikam jiwa aku .

maafkan aku andai telah aku menceritakan tentang dirimu disini , sungguh bukan niat ku tapi hati yang telah kau coretkan yang memaksa aku . sumpah aku terlalu saket bila kau mengambil masa yang sungguh lame untuk meninggalkan ku , membiarkan aku memikirkan dirimu , membiarkan aku mimikirkan siapa milik ku , da n yang paling kejam kau membiarkan aku merindui kau dengan sepenuh hati ku . SIAPAKAH aku dihatimu tika kau meninggalkan aku tanpa sebarang nota ?tika kau meninggalkan aku tanpa sebarang ucapan kau cintakan aku ? SIAPAKAH aku ? 

saat kau tiada disisi aku , aku tidak tahu apa yang harus aku lakukan , bila kau tidak lagi bersamaku , aku tiada lagi di dunia ini . pernah kah kau mengerti aku ? ku akui aku juga pernah meninggalkanmu . tetapi benar kataku , tidak pernah aku meninggalkan mu dengan tanpa kata2 azimat ku yang hanya padamu aku ucapkan . tidak pernah aku meninggalkan mu tanpa keizinanmu . dan sungguh tidak pernah aku cuba meninggalkan mu hanya kerna ingin membalas dendam terhadapmu . sungguh aku tidak pernah . 

hari demi hari aku bertahan menunggu kata2 cintamu yang telah aku tunggu . yang telah lama aku merinduinya . akhirnya kata2 yang sungguh menikam jiwaku yang telah engkau sebutkan . siapalah aku untuk menghalang dikau ? aku juga mempunyai hati yang tipis untuk aku sendiri memujuknya . apa lagi yang aku mampu ? hanya kata2 keizinan yang mampu aku keluarkan . siapalah  aku :'|

setiap saat bibirku mengucapkan kata2 yang sungguh menikam aku . setiap perwatakan aku telah mengatakan yang aku tidak mampu tanpa dirimu , pernahkah engkau fikirkan ? sekarang PUAS KAH sudah kau menghukum aku ? puas kah sudah kau meninggalkan aku ? puas kah sudah kau menjatuhkan titis2 ait mataku  ? puaskah sudah ??

kini air mata ku sentiasa bergelinangan tanpa kau sedari . disini aku ingin mengucapkan terima kaseh yang teramat kerna telah kau lakukan aku begini . kini sedarlah aku siapalah diriku . terima kaseh kerna telah kau sadarkan aku . TERIMA KASEH BANYAK2 !  

tq 4 reading dont forget to like ya :)

0 000 like to potpet: